rel='stylesheet' type='text/css'/>

Saturday 25 June 2011

Bye Bye :)




Assalamualaikum..

{6/7/2011}

Wahhttp://www.emocutez.comTarikh apa ni??
Apa kena mengena tarikh tu dengan hidup saya? Hahaha (gelak besar)
Ha, tu la tarikh sy nak balik.. nak balik.. nak balik...... 
Nak balik POLITEKNIK la. 
Alaaa bosan glerhttp://www.emocutez.comnak balik poly dah. Bosan3..
Macam biasa la kat poly nanti tak dapat nak on9 selalu. Awal-awal sem boleh la on9. Nanti bila dah ada asigmen, kuiz, test memang tak sempat la nak on9. Almaklum la saya kan pelajar mithali (perasan) Hehe. Pejam celik, pejam celik dah masuk semester 5. So, tinggal lagi setahun nak habis and dapat diploma. 
Yahoo!!http://www.emocutez.com
Tapi ramai kawan-kawan saya dah ambil ijazah. Yela majority kawan-kawan saya budak matrik. Dorang pandai-pandai. Saya bukan tak nak masuk matrik. Tapi orang kat matrik tu yang tak bagi saya belajar kat situ. Dia cakap budak pandai tak boleh masuk matrik. Hahaha…. Xdela gurau je. Sebenarnya saya takuthttp://www.emocutez.comgler ni nak masuk sem 5. Sebab final exam pun dah lain sekarang. Kalau dulu boleh la minta soalan bocor dekat pensyarah. Tapi sekarang dah tak boleh nak tau soalan bocor. Kementerian yang buat soalan. So, soalan exam selaras semua Politeknik. Dah macam SPM kan.
Huhuhttp://www.emocutez.com 
Sem ni saya tak dapat asrama. So, kena sewa kat luar. Saya ni dah la tak biasa duduk luar. Ikotkan hati nak duduk asrama. Keselamatan lagi terjamin. Tapi nak buat macam mana, orang asrama tak nak terima saya dengan kawan-kawan. 
Huuuuu.. sedih..http://www.emocutez.comPenah jugak hantar surat rayuan. Tapi ape yg dpt hanya kutukan. Bukan dapat asrama. 
Cis, rasa nak cili-cilihttp://www.emocutez.comje mulut orang yang kutuk kteorang time tu. Kteorang bukan jahat sangat. Ade la kadang-kadang langgar peraturan asrama.
Wahhttp://www.emocutez.comrindunye nak makan kat kafe asrama. Hahaha (poyo je). Kawan-kawan doakan saya dengan kawan-kawan saya dapat asrama ea. Actually, saya bukan tak nak sangat balik poly.
 Nak...
Saya rindu dekat kawan-kawan saya. 
Saya sebenarnya ada beberapa masalah dengan dua orang member nihttp://www.emocutez.com Tu la antara sebab utama saya tak nak balik poly. Saya rasa macam tak nak jumpa dorang je. Sorang ada masalah dengan saya, sorang lagi saya ada masalah dengan diahttp://www.emocutez.com Yang sorang lagi tu saya tak kisah sangat. Tapi yang sorang ni. Ada la kisah di sebalik kejadian tu. Kadang-kadang saya terfikir, kenapa la saya 1 poly dengan orang tu. Klu tak, mesti tak jadi macam ni (menyesal)http://www.emocutez.com Tapi kite orang Islam tak baik menyesalkan. Mesti Allah jadikan sesuatu tu ada sebab. Mungkin salah satu sebabnya saya akan tahu betapa pentingnya nilai persahabatan. Saya harap orang tu pun faham betapa bernilainya harga sebuah persahabatanhttp://www.emocutez.comMungkin salah saya juga. Tapi saya dah minta maaf. Dia macam tak nak maafkan saya je. Dah tak tau nk buat apa lagi. Saya dah buntu. Macam mana ni kawan-kawan. Saya tak tahu nak buat apa lagi kt member saya sorang ni.
Last-last saya ambil keputusan tuk diamkan diri je. Kadang-kadang rindu, kadang-kadang marah, kadang-kadang benci.
“awak, sorry sangat-sangathttp://www.emocutez.com Saya tau awak dah benci dengan saya. Tak pe la, saya tak simpan apa-apa pun dalam hati. Saya tau awak tak sudi tengok blog saya. Saya tau awak tak sudi nak follow blog saya. Saya tau awak takkan baca entry kat blog saya.”
Sedih sangat-sangathttp://www.emocutez.comKalau kawan-kawan berada kat tempat saya mesti kawan-kawan akan rasa serba salah sangat-sangat. Moga-moga Allah membuka pintu hatinya. Amin.
Ok la kawan-kawan, rasanya sampai disini saja la entry saya. InsyaAllah ade masa saya akan cuba buat entry yang baru. Buat jiha, nazifah, adie and zulfattah. Thanx sebab jadi kawan saya walaupun kte tak pernah jumpa. Pastinya saya akan merindui coretan di blog kalian semua.

 Jumpa lagihttp://www.emocutez.com 


terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

4 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum dear Atikah :')

hehe,lucu Atikah punya ayat..mau cubit2 ja atikah ni tau :) *patut pun matrik tak ambil sy,budak pandaikan* tettt hehee

berdiam diri buat sementara waktu dgn 'dia',takpa..tp,jgn selama-lamanya :) mencuba dan terus mencuba utk berdamai :)

pastinya akan merindui Atikah,ya w/pun tak pernah jumpa :') sekali-sekala jenguk jg r,post entri jg w/pun pendek ya,sbb..nak tau keadaan atikah disana..:)

Khazinatul Asrar said...

hu3 slmt blik poli...
lau ade ppe hal roger2 sye ye...

eh x dpt asrma???
hbis tu duk mne??
jom duk umah sye....
he2 gurau sje....

ntah spe2 r 2 org tu....
ppepun smoga dpt mnempuhi sem 5 yg.......
ha2

Anonymous said...

jgn risau yee,,
insyaAllah dy akan maaf kn awak satu hari nnti,,
dia mlu tue,,
sabar yee

عين said...

Salam Atikah...post ni memang sangat comel..luahan Atikah pun memang nampak Atikah benar2 tulus...sabar ye.
Akak teringat kata- kata ustaz, "Semakin besar harapan kita pada manusia, semakin besar kekecewaan kita. Letaklah sepenuh harapan kita pada Allah." moga Atikah berserah segala pada Allah. Yang lepas telah pun berlaku, moga ketulusan maaf dari hati Atikah akan diperdengarkan Allah untuk sahabat Atikah satu masa nanti.

Post a Comment